2011-08-01

May the odds be ever in your favor

Jag har ju pratat tidigare om boktriologin The Hunger Games (eller Hungerspelen som de heter på svenska). Eftersom filmen är på gång så hade de såklart ett eget litet bås på Comic Con i San Diego i år och gissa om jag blev avundsjuk när jag fick veta att de delade ut gratis Mockingjay pins.
 Nu är det dock så att det finns en hel del människor som använder det här för att tjäna lite extra pengar då de säljer gratissaker från Comic Con på ebay. Och jag kan hålla med om att det är fult gjort, när de får dem gratis och de borde ges ut till fans i första hand. Men å andra sidan är det tack vare dem som en liten svensk som jag kan få tag på dem. Visst är de dyra, men de är billigare än flygbiljetter till - och hotell i - San Diego.

Jepp, jag budade tills jag fick en. Jepp, jag har fått hem den idag.
My precious....
Den var värd varenda krona och den kommer sitta väl synlig på min tröja på premiären.

1 kommentar:

Hanna sa...

Cool :D