2011-05-22

I'm not done

Det finns fler tv-serier som jag ser fram emot att börja följa i höst. Listan blir bara längre och längre, men jag ger er härmed min just-nu-topp-3.

Once Upon A Time



Jag ♥ sagor. Jag ♥ Ginnifer Goodwin. Jag tror ABC kommer ge mig magiska måndagar i höst.

Men jag tror även FOX kommer göra sitt till för att få mig att sitta klistrad vid skärmen:
Terra Nova



Det är inte bara Stephen Lang som får mig att tänka på Avatar's Pandora. Det är inte bara dinosaurierna som får mig att tänka på nagelbitande framför Jurassic Park. Jag har stora förhoppningar.

Och när jag fått min magi och min spänning kommer jag även kräva något att skratta sönder magmusklerna till. Kanske till
New Girl



Det är så pinsamt och så bra, hur kan det bli fel? (FOX står även för denna serie.)

Det ser ut att bli en fin höst.

Inga kommentarer: